Welcome

zwani.com myspace graphic comments
zwani.com myspace graphic comments
DBSK / TVXQ
Thank You For Visiting my blog... Don't forget to leave any comment...
Hello my visitera.. I'm so sorry because I dont have time to update this blog again... I have new blog about myself... Visit this, ok? My 2nd blog

Monday 27 July 2009

Yunho’s dad massage to Yoonhothailand


It’s summer time now. It’s very hot and it also rains a lot lately. I’m worried about Thai fans.

I’ve heard you prepare something to surprise Yunho in last concert in thailand. Of course Yunho knew what Thai fans did for him. We would like to thank to Thai fans for all the happiness you gave us.

Yesterday there was a news that Yunho decided to accept the lead role for MBC drama. He has made a quick decision so I’m a bit worrid about his health because he must fly back and forth from Japan to Korea according to A-nation and drama-shooting schedule.

I believe Yunho must make it throught and I believe he do it well. I’d like you ask for your support yo Yunho as always.

Finally please take care and let’s fight together

Thanks to: Yoonho’s dad

Thai trans: Yoonpa unni 
credit: yoonhothailand 
Eng trans: sharingyoochun@wordpress 
Shared by: DBSKnights

Indonesia Translate
Sekarang sedang musim panas. Sangat panas dan hujan juga akhir-akhir ini. Saya khawatir dengan para fans Thai.

Saya sudah mendengar kalian mempersiapkan suatu kejutan untuk Yunho di konser terakhir di Thailand. Tentu saja Yunho mengetahui apa yang dilakukan oleh para fans untuknya. Kami ingin mengucapkan terima kasih untuk fans Thailand untuk semua kebahagiaan yang kalian berikan untuk kami. 

Kemarin ada sebuah berita yang berisi Yunho memutuskan untuk menerima peran pemimpin untuk MBC Drama. Dia membuat keputusan terlalu cepat sehingga saya sedikit khawatir dengan kesehatannya karena, dia harus terbang bolak-balik dari Jepang ke Korea untuk A-Nation dan jadwal shooting drama.

Saya percaya Yunho membuat keputusan tersebut sudah di pikirkan dan saya percaya padanya dia dapat melakukan itu dengan baik. Saya ingin meminta kalian untuk mendukung Yunho seperti biasaya.

Akhirnya,, jaga kesehatan dan mari kita bersama-sama berjuang.

Thanks to: Yoonho’s dad
Thai trans: Yoonpa unni
credit: yoonhothailand
Eng trans: sharingyoochun@wordpress
English-Indonesia trans: Ndah Chanz@TVXQIndo

Shared by TVXQindo + christyluphtvxq

No comments: